Thursday, January 11, 2007

Selamat datang ke GedungKristal.com


Kami mengalu-alukan kedatangan anda ke e-gedung kami.

Pelbagai koleksi pilihan anda boleh miliki..Kami juga akan sentiasa mengemaskini e-gedung ini dengan pelbagai koleksi yang terkini dengan harga yang mampu anda miliki..

Batu Permata Asli Untuk Kesihatan Menerusi Getaran Warna dan Cahaya
Sejak zaman dahulu lagi, masyarakat di seluruh dunia termasuk orang-orang cina , india dan masyarakat islam menggunakan batu permata untuk kesihatan. Kaedah ini adalah cara terapi alternatif untuk menyokong keseimbangan kesihatan manusia secara emosional , mental dan fizikal.

Kegunaan Batu Permata Asli
Batu permata asli sangat berkesan dalam kegunaan terapi kesihatan berbanding kristal buatan. Kristal buatan Manusia hanya bergantung kepada getaran warna (color vibration) sahaja.Sedangkan batu permata asli mempunyai kesan dari segi getaran warna dan juga Schumann Resonance Frequency.

Kegunaan Medan Magnet Menerusi Batu Permata Hematite
Hematite adalah batu asli yang boleh dijadikan sebagai magnet asli bila di caj dibawah medan magnet.Dalam rawatan terapi magnet, Hematite boleh digunakan untuk meningkatkan sistem imuniti manusia dan juga membersihkan darah. Ini disebabkan sel darah merah boleh di selarikan dengan medan magnet untuk menjadi lebih efisyen menyahkan bakteria dan virus. Kegunaan gelang magnetic hematite juga digunakan untuk merangsang kesihatan secara am, mengurangkan sakit sendi dan mengurangkan berat badan. Ia juga boleh digunakan untuk meningkatkan tahap ingatan dan pemikiran.

http://www.gedungkristal.com/index.php?ref=lanaida

No comments: