Thursday, January 11, 2007

Rahsia Buat Duit Dengan Internet.......


"Kunci Kepada Kebebasan Kewangan dan Segala Masalah Wang Anda"

Jika anda mempunyai masalah untuk memulakan perniagaan internet yang berjaya, ataupun langsung tidak tahu mengenai potensi perniagaan internet, seminar ini menyelesaikannya dan memberi anda perspektif baru serta kaedah hingga anda juga boleh memulakan perniagaan internet anda sendiri. Teknik praktikal dan terbukti berkesan!

Ikuti dan pelajari langkah-langkah mudah memulakan perniagaan internet anda dari dua usahawan internet muda Malaysia dan tetamu jemputan mereka yang sudah berjaya melakukannya.

Bengkel sehari di Berjaya Times Square Hotel ini merupakan lanjutan kepada hotseller mereka "Rahsia Buat Duit Dengan Internet"

Buku Rahsia Buat Duit Dengan Internet
Buku paling lengkap mengenai perniagaan internet pernah ditulis dalam bahasa Melayu. Laris dijual seperti goreng pisang panas walaupun baru 3 bulan berada di pasaran!
Turut disertakan VCD tutorial percuma yang menunjukkan sendiri langkah-langkah kompleks yang sukar ditunjukkan dengan hanya membaca.

Nah! Inilah formula yang anda cari-cari selama ini. Tiada lagi rahsia, tinggal usaha, anda pasti berjaya!

Team SaifulSham yang diketuai dua anak muda, Sabri Hassan Assaari & Wan Syazwan Wan Sukri adalah pengasas Portal Keusahawanan #1 Malaysia, SaifulSham.com . SaifulSham.com adalah wadah mereka berkongsi rahsia keusahawanan dan teknik-teknik terbaru menjalankan perniagaan Internet dengan pembaca.
Mereka juga merupakan penulis buku Rahsia Buat Duit Dengan Internet terbitan PTS Publication & Distributor yang boleh didapati di kedai-kedai buku besar berhampiran anda sekarang. Team SaifulSham juga kerap dijemput di IPT-IPT tempatan untuk memberikan ceramah dan seminar Bagaimana orang biasa tanpa pengetahuan teknikal juga boleh memulakan perniagaan Internet sendiri dengan kos yang rendah.

Klik Di Sini Untuk Maklumat Lanjut:-

http://www.affiliatespaycenter.com/idevaffiliate/idevaffiliate.php?id=729

No comments: