Thursday, January 11, 2007

Rahsia Roti Canai!!!!


KINI, ANDA AKAN DAPAT MERASAI ROTI CANAI YANG LEBIH LEMBUT DAN RANGUP!! KAMI ADA RAHSIA-NYA..

Ingin merasai roti canai yang lembut? Sudah tentu juga yang rangup? Jika ya, kami ada satu ramuan rahsia untuk mendapatkan rasa roti canai yang anda mahukan itu..

Perkenalkan, ramuan istimewa daripada kami yang akan membuatkan roti canai anda lebih lembut dan rangup! Ramuan ini tiada di pasaran, hanya khas dan ter-istimewa daripada kami sahaja.

GUNAKAN RAMUAN ISTIMEWA KAMI INI, DAN ANDA MASAK ROTI CANAI
BERSAMA KELUARGA..!

Kami akan sediakan bahan atau ramuan istimewa kami untuk menjadikan roti canai anda lebih lembut & rangup. Campurkan ramuan rahsia istimewa kami ini ke dalam bahan adunan roti canai anda dan masak sendiri!! InsyaAllah, walau anda tak sehebat mana, anda akan dapat memasak roti canai yang memuaskan! Tak cuba tak tahu..

Bahan atau ramuan di sini adalah bermaksud bahan istimewa daripada kami yang akan menjadikan roti canai anda lebih sedap, lembut dan rangup.

Anda hanya sediakan bahan-bahan untuk roti canai anda (tepung, telur dan lain-lain), dan kami akan membekalkan ramuan istimewa tersebut bagi memastikan anda mendapat hasil yang memuaskan. Dapatkan hanya dari kami, ramuan tersebut tiada di pasaran..

DAPATKAN SEKARANG!!!

http://www.rahsiaroticanai.com/index.php?ref=lanaida

No comments: